.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماده باش اکیپ های عملیاتی برق در مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به طوفان احتمالی هفته جاری، اکیپ های عملیاتی برق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش شمال نیوز، قاسم شهابی ظهر یکشنبه در حاشیه نشست مدیریت بحران برق مازندران اظهار داشت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر طوفان احتمالی از عصر دوشنبه تا بامداد سه شنبه هفته جاری تمامی کارکنان ، پیمانکاران ، اکیپ‌های عملیاتی ، خودروها ، انبارداران  و همه معاونین و مدیران و نیروهای بهره برداری، فنی، پشتیبان یاز بعدازظهر روز دوشنبه به حالت آماده باش  کامل در می‌آیند.

وی افزود: معاونین و مدیران ستادی برای کمک به مدیریت امورهای شرق شرکت توزیع نیروی برق مازندران ( آمل ، بابل ، بابلسر و... ) تعیین و در آن امور مستقر می‌شوند و در این راستا ساز و کار پیشگیرانه و تمهیدات لازم نیز در این جلسه توصیه شود.

وی بر تعریف سناریوهای مختلف پدافندی و مدیریت بحران تاکید و خاطرنشان کرد:لزوم مدیریت لوازم و تجهیزات و بخصوص مدیریت هزینه‌ها و استفاده از تجربیات در بحران‌ها و حوادث گذشته را مهم دانست و باید با آمادگی کامل و برنامه ریزی شده و منسجم ظاهر شویم و با مدیریت صحیح و پشتکار قوی انشالله از این طوفان احتمالی گذر کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.